Ultima actualizare efectuată la data de 05.01.2024
Bine ati venit pe www.popcat.ro!
Vă mulțumim !
S.C.POPCAT-INSTAL S.R.L.este proprietarul magazinului online www.popcat.ro („Website-ul”) și al paginilor afiliate acestuia.
Datele de identificare ale societății sunt următoarele:
Prin bifarea căsuței “Accept” din josul paginilor website-ului (definit mai jos) sau cumpărarea oricărui bun (definit mai jos), prin intermediul magazinului on-line www.popcat.ro(definit mai jos), vă exprimați acordul să respectați prezentul document, intitulat „Termeni și Condiții”.
Următorii termeni vor însemna:
Magazinul nostru nu asigură servicii de livrare a produselor, ci serviciile de livrare sunt asigurate de următoarele societăți:
Prezentul document „Termeni și Condiții” se va aplica tuturor vânzărilor de produse comercializate de magazinul on-line www.popcat.ro, prin intermediul website-ului www.popcat.ro și pot fi modificate de către noi, cu notificarea prealabilă a dumneavoastră, ori de câte ori se impune acest aspect, conform normelor legale aplicabile.
Orice încercare de a accesa neautorizat datele personale ale vreunui utilizator sau client, de a modifica conținutul www.popcat.ro, sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează acestea, este considerată fraudă și va face obiectul unei cercetări, la organele competente, împotriva acelora care au încercat să comită aceste fapte.
De asemenea, introducerea, modificarea sau ștergerea de date informatice, restricționarea accesului la aceste date ori împiedicarea, în orice mod, a funcționării unui sistem informatic, în mod neautorizat în scopul de a obține un beneficiu material pentru sine sau pentru altul, dacă s-a cauzat o pagubă unei persoane, constituie fraudă informatică și se pedepsește conform Codului Penal în vigoare.
În cazul în care prestatorul consideră că solicitarea serviciilor poate avea un scop imoral sau ilicit, acesta va informa terțele persoane, despre refuzul de a presta serviciile.
S.C.POPCAT-INSTAL S.R.L . va putea refuza prestarea serviciilor și în cazul în care un utilizator ce accesează www.popcat.ro abuzează de modul de completare a serviciilor, astfel cum este detaliat și nu urmează instrucțiunile prestatorului cu privire la plasarea unei comenzi.
Pentru comenzile efectuate prin contul de utilizator de pe website/e-mail/telefon(aplicația WHATSAPP)– în momentul în care vânzătorul confirmă prin intermediul mijloacelor electronice (e-mail) comanda cumpărătorului.
Comanda va cuprinde mențiuni asupra datelor de livrare și facturare. Vânzătorul apreciază că o comandă neconfirmată nu duce la încheierea unui contract de vânzare-cumpărare.
Comenzile se pot efectua și prin https://popcat.olx.ro (magazinul nostru online din cadrul platformei www.olx.ro), dar și prin rețelele sociale folosite, precum www. facebook.com, accesând următorul link: https://www.facebook.com/popcatinstal .
Dacă comanda este dată de către o persoană care anterior a refuzat abuziv, fără un motiv anume primirea produselor, ne rezervăm de asemenea dreptul de a cere plata integrală a comenzii, prin transfer bancar.
Atunci când cumpărătorul efectuează o comandă, acesta are obligația de a plăti prețul bunurilor afișate pe website.
Comanda poate fi anulată în termen de 24 ore de la efectuarea acesteia, prin transmiterea unui e-mail în scopul anunțării intenției. În cazul în care nu primiți răspuns la email vă rugăm să comunicați intenția dumneavoastră de a anula comanda, telefonic prin apel la numărul 0728978392.
Contractul dintre www.popcat.ro și cumpărător se încheie în limba română.
Utilizatorul are posibilitatea de a-și crea un cont pe website divulgând următoarele date: e-mail, nume de utilizator sau datele afișate pe rețeaua „Facebook/INSTAGRAM și alte rețele de socializare”.
Pentru aspecte ținând de prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să lecturați „Politica de Confidențialitate” .
Utilizatorul își va asuma obligația de a furniza date corecte, în vederea conceperii contului.
Pentru confirmarea datelor și contului, utilizatorul va fi anunțat la adresa de e-mail precizată la crearea contului.
Acest e-mail de confirmare are rolul stopării acțiunilor frauduloase ale unor utilizatori care folosesc adrese de e-mail ale altor persoane, pentru a crea conturi false.
Dacă primiți un asemenea mesaj, în condițiile în care nu v-ați înregistrat personal pe website, prin conceperea unui cont, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa [email protected] pentru a șterge contul respectiv, în maximum 7 zile lucrătoare.
Utilizatorii pot rectifica erorile survenite cu ocazia introducerii datelor prin contul de utilizator. În cazul în care întâmpinați dificultăți nu ezitați să ne contactați prin e-mail la [email protected] sau telefonic la 0728978392 pentru a vă putea oferi suport în acest scop.
Cumpărătorii iau la cunoștință faptul că, după data confirmării comenzii de către vânzător, corectarea erorilor nu mai este realizabilă.
Prețurile produselor din comandă sunt listate pe site.
Prețurile bunurilor sunt menționate pe website, conțin TVA, iar livarea lor implicit costurile livrării vor fi afișate pe site.
Modalitățile de plată pentru finalizarea unei comenzi online sunt: numerar la livrare, sau prin virament bancar .
Atunci când optați pentru plata în numerar, vă rugăm să țineți cont de limitele de plată în numerar: 10000 ron pentru persoane fizice și 5000 ron pentru persoane juridice.
În cazul în care valoarea comenzii depășește plafoanele legal impuse, diferența de plată se va face obligatoriu prin transfer bancar înainte ca produsele să fie expediate către client, urmând ca acesta să poată beneficia de plata în numerar doar în limitele legale.
În acest moment site-ul www.popcat.ro NU pune la dispoziția clienților plata online cu cardul prin intermediul procesatorilor de plăți. Astfel, plata cu cardul direct de pe site nu este posibilă momentan.
În cazul în care optați pentru orice altă metodă de plată în afară de cea prin numerar vă rugăm să trimiteți dovada plății prin e-mail sau pe Whatsapp la 0728978392.
În cazul în care optați pentru plata prin transfer bancar, vă informăm că înregistrarea plății nu garantează confirmarea și livrarea comenzii, întrucât numai după primirea banilor în cont vom putea procesa livrarea produselor către dumneavoastră.
Daca clientul dorește plata parțial în avans a unor produse, se va emite o factură de avans, urmând ca în momentul expedierii acestora, să se storneze avansul și să se factureze produsele la valoarea lor inițială, clientul având de plătit doar diferența rămasă.
În cazul în care comanda nu este confirmată (termenul pentru procesarea comenzii este de 72 ore) suma de bani plătită va fi restituită în contul dumneavoastră în cel mai scurt timp, în maxim 14 zile calendaristice de la scurgerea termenului de 72 de ore, destinat confirmării comenzii.
Dacă un produs și/sau serviciu care a fost comandat de CLIENT nu poate fi livrat de către POPCAT , acest fapt va fi adus cu promptitudine la cunoștința CLIENTULUI.
În situația în care CLIENTUL a plătit produsul și/sau serviciul respectiv, POPCAT va returna în contul CLIENTULUI contravaloarea produsului și/sau serviciului în termen de maximum 2 zile lucrătoare.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate și în comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate datele necesare emiterii facturii, în acord cu legislația în vigoare.
Pentru o comunicare judicioasă a facturii fiscale, cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza, ori de câte ori este cazul, datele din contul său de utilizator și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, pe care le regăsește în contul de utilizator.
Plata se poate face prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmând a se face după intrarea sumei (contravaloarea totală a facturii), în contul nostru.
Plata se poate efectua și prin numerar, la momentul predării produsului.
Datele necesare pentru efectuarea plății cu ordin de plata sunt:
S.C. POPCAT-INSTAL SRL poate anula comanda efectuată de către client, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:
Produsele listate, spre vânzare, pe website, sunt vândute în baza unei comenzi, astfel încât vânzătorul se obligă să transmită comanda curier, pentru a expedia bunurile, în sistem de curierat door-to-door , către Cumpărător.
Pentru comenzile de peste 500 ron, transportul este gratuit, iar pentru comenzile sub 500 ron se percepe o taxă fixă de 30 ron ,TVA inclus.
Aceste informații sunt valabile doar în cazul în care adresa destinatarului se află în aria de acoperire a oricărei firme de curierat de mai sus, vă rugăm să consultați infomațiile, în acest sens.
Dacă destinatarul se încadrează în aria de acoperire a oricărei societăți de curirerat cu care noi colaboram, vom expedia produsele în termenii menționați anterior.
În caz contrar, dacă respectivul client locuiește în afara ariei de expediție, îl vom întreba dacă dorește livrarea gratuită prin serviciile POȘTEI ROMÂNE (pentru coletele mai mici de 30KG, întrucât Poșta Română nu percepe taxe adiționale pentru zonele exterioare), sau dacă dorește livrarea prin intermediul societăților de curierat cu care noi colaborăm, plătind o taxă ce variază între 21 ron (TVA inclus) și 25 ron (TVA inclus), în funcție de tarifele practicate de fiecare societate de curierat. În orice caz, nu expediem produsele fără consimțământul clientului. Astfel nu vor exista cazuri în care clientul să nu ia la cunoștință și să nu confirme expedierea ce implică taxe adiționale.
Oferim posibilitatea deschiderii coletului, la livrare, în vederea verificării, fără a cere o taxă suplimentară. Recomandam deschiderea coletului la primire și încurajăm să semnalați orice neregulă agentului livrator.
Vă rugăm să aveți în vedere că produsele pe care le comandați pe site-ul www.popcat.ro sunt comandate special pentru dumneavoastră, deținem stocuri, însă acestea nu sunt în cantități mari.
Termenul estimativ de livrare este de 2-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai târziu de 15 zile lucrătoare, termen socotit de la data confirmării plății comenzii.
Nu ne asumăm întârzierea la livrare, dacă perioada în care se plasează comanda este o perioadă aglomerată, spre exemplu: au loc mari reduceri ale magazinelor principale de pe piața românească, au loc reduceri de Black Friday, conform promoțiilor efectuate de noi, perioada sărbătorilor legale.
De asemenea, nu ne asumăm și nici nu garantăm livrarea sâmbăta.
În cazul în care după primirea confirmării de către vânzător, observați întârzieri în ceea ce privește livrarea vă rugăm să ne aduceți la cunoștință acest aspect în vederea soluționării, prin e-mail la [email protected], sau telefonic la 0728978392.
CUMPĂRĂTORUL va intra în proprietatea bunurilor după semnarea documentului de transport și efectuarea plății (dacă aceasta nu a fost în prealabil efectuată) către curier.
VÂNZĂTORUL va efectua livrarea bunurilor și serviciilor numai pe teritoriul României.
În cazul comenzilor de mari dimensiuni, termenul de livrare se discută individual, pe fiecare comandă.Vă rugăm să aveți în vedere că pentru comenzile care conțin mai multe produse sau produse voluminoase, termenele de expediere pot fi mai mari de 2-3 zile lucrătoare.
Aceste termene pot fi modificate din motive independente de voința noastră.
În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare, cum ar fi ora de livrare sau puncte de reper, vă rugăm să introduceți aceste date, în căsuța de observații înainte de finalizarea comenzii.
În ziua în care coletul cu produsul comandat de dumneavoastră este expediat, veți fi înștiințat prin e-mail, SMS sau apel telefonic de către reprezentanții noștri.
Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi , revine societății de curierat sau transportatorului, conform legislației în vigoare, atât timp cât aceste nereguli sunt semnalate de față cu agentul livrator în urma deschiderii coletului. În cazul neregulilor, acesta se obligă să noteze neregulile în baza unui proces verbal întocmit de față cu destinatarul (cumpărător).În cazul în care produsele prezintă defecte fizice, ele vor fi schimbate de către societatea noastră doar dacă aceste nereguli vor fi semnalate în termen de 24 ore de la primirea produselor. Orice altă sesizare referitoare la aspectul produselor, venită ulterior acestui termen nu va face obiectul înlocuirii produselor.
Dacă produsul solicitat nu poate fi livrat (cumpărătorul nu răspunde, adresa specificată de cumpărător este eronată sau alte împrejurări ce pot surveni.), cumpărătorul va fi contactat telefonic de către curier și se va prezenta la adresa precizată. (cel mai adesea, adresa precizată reprezintă adresa sediilor firmelor de curierat în sarcina cărora se află expedierea respectivă).
Dacă nu se poate lua contact cu respectivul cumpărător, coletele rămân stocate la agenția zonală,un anumit timp (în funcție de societatea de curierat, în general 5 zile lucrătoare), după care revin la expeditor.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost menționate eronat, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse în mod eronat în baza de date, vânzătorul își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.
Vânzătorul nu răspunde de situațiile apărute în legătură cu predarea produselor către cumpărător sau reprezentantului acestuia.
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru prejudicii de orice fel pe care utilizatorul/cumpărătorul sau oricare terță parte le poate suferi, prejudicii care rezultă din utilizarea defectuoasă a produselor după livrare.
Vânzătorul nu va fi răspunzător în cazul în care partenerii săi de orice fel implicați în executarea comenzii, nesocotesc oricare din obligațiile contractuale.
Magazinul on-line www.popcat.ro nu este răspunzător pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, după cum urmează:
Cumpărătorii au dreptul să se retragă din contract, din orice motiv și fără o justificare anume, în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea produsului, cu înștiințarea noastră prin e-mail, cu trimiterea prealabilă, prin e-mail, a facturii fiscale și a dovezii expedierii.
Returul va fi realizat prin intermediul societății de curierat alese, iar cheltuielile de retur sunt în sarcina clientului.
Prețul va fi restituit în contul bancar de unde s-a efectuat plata sau în alt cont indicat prin e-mail, în 14 zile calendaristice.
Conform Ordonanței de Urgență a Guvernului Nr. 34 din 2014, pentru persoanele fizice ce achiziționează produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta:
“Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau în cazul prestărilor de servicii de la încheierea contractului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.”
Pentru protecția dumneavoastră, vă recomandăm să trimiteți coletul cu ajutorul unui serviciu de livrare, cu asigurare de valoare a mărfurilor, cu factura fiscală și ambalat corespunzător.
Conform legislației în vigoare politica de retur a produselor se aplică numai pentru achizițiile făcute de persoane fizice, nu și celor făcute de către persoane juridice.
Atunci când cereți returul unui produs, puteți opta pentru recuperarea sumei de bani sau pentru înlocuirea produsului cu altul de pe site.
Dacă produsul pe care îl doriți în urma returului este de aceeași valoare cu produsul returnat, se va restitui produsul, clientul fiind acela care va suporta cheltuielile de livrare.
Dacă produsul dorit în urma returului diferă ca valoare de produsul returnat clientul va primi / va achita diferența de preț în contul indicat, în termen de 14 zile calendaristice, de la data primirii produsului. Și în acest caz costurile de livrare vor fi suportate de client.
În cazul în care o reducere a fost aplicata la comanda dumneavoastră originală, suma rambursată va fi cea pe care ați plătit-o la achiziție, în contul indicat, în termen de 14 zile calendaristice, de la data primirii produsului.
Dacă returnați produsul către noi, vom procesa cererea dumneavoastră cât mai curând posibil, în orice caz, în termen de 14 zile calendaristice, de la data recepționării produsului, conform cu politica de retur.
În cazul în care produsul returnat corespunde politicii de retur, vă vom rambursa prețul produsului în întregime (prețul din momentul plasării comenzii pentru acel produs).
În cazul în care produsul returnat este într-o stare care nu mai permite revânzarea acestuia (este uzat, lovit, ruginit, nu mai funcționează), ne rezervăm dreptul de a refuza returul acestuia.
Dacă solicitați schimbarea produsului trimis înapoi cu un alt produs, iar acesta din urmă ajunge în posesia dumneavoastră în stare nefuncțională, sau este un produs livrat din eroare, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul 0728978392 sau prin e-mail la [email protected]
Vă recomandăm să citiți atent politica de retur, ce completează prezenții termeni și condiții.
RETURNAREA PRODUSELOR ÎN ALTE SITUAȚII
Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor și în următoarele situații:
Consumatorul persoana fizică trebuie să informeze vânzătorul, de îndată, despre lipsa de conformitate, sau cel mult în termen de două luni de la data la care a constatat-o, însă înainte de împlinirea termenului de garanție.
Pentru persoanele juridice care achizitionează și folosesc în condiții normale produsele, termenul de garanție este de maxim 12 luni de la vânzare, existând condiția să reclame defecțiunea în maxim 2 zile, de la descoperire.
Viciile trebuie reclamate de persoanele juridice, în maxim 2 zile de la livrare, sub sancțiunea decăderii din dreptul de a solicita garanție.
În contractele încheiate între profesioniști și consumatori, clauza contrară dispozițiilor prezentului capitol, în detrimentul consumatorului, este nulă.
În cazul în care, la desfacerea coletelor, se constată că acestea sunt incomplete, vânzătorul poate accepta doar reclamațiile făcute în scris, prin e-mail, de către cumpărător și realizate obligatoriu în ziua în care cumpărătorul a recepționat produsul.
Garanția asigură:
Garanția se acordă atât timp cât cumpărătorul poate face dovada achiziției produsului prin factură fiscală și/sau certificat de garanție în original.
Garanția comercială pe care SC POPCAT INSTAL SRL o acordă clienților săi, persoane fizice , este de 24 luni, de la data livrării produselor. Termenul de garanție, pentru persoane juridice, este de 12 luni, de la data livrării produselor.
Toate reparațiile realizate în termenul garanției sunt obligația noastră și ne vom ocupa personal de acest lucru.
În medie, timpul de reparare a produselor este de 1-2 zile lucrătoare. În funcție de complexitatea reparației termenul se poate extinde până la maxim 15 zile lucrătoare.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă), surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul funcționării echipamentelor. De asemenea nici produsele pentru care nu se poate dovedi achiziția prin factură fiscală și/sau certificat de garanție, nu fac obiectul garanției.
În cazul în care este necesară reparația unui produs care nu se mai află sub garanție, toate costurile implicate de reparație vor fi comunicate clientului înainte ca orice acțiune să fie întreprinsă. Reparația se va face doar în urma consimțământului dat de către client. Nu vor exista cazuri în care clientului să nu îi fie aduse la cunoștință costurile suplimentare înainte ca acțiunile purtătoare de aceste costuri să fie întreprinse.
Termenul de garanție este din momentul livrării produselor, conform datei menționate în factura fiscală.
Pentru produsele care nu pot fi reparate sau înlocuite cu alte produse cu performanțe similare, se va restitui valoarea în LEI a produsului, de la momentul facturării.
Orice intervenție neautorizată, duce implicit la pierderea garanției produsului.
Reclamația trebuie însoțită de fotografii și de o solicitare scrisă adresată vânzătorului, prin e-mail, în care cumpărătorul va detalia problemele și ce solicită.
La recepția produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii , pentru a putea face dovada diminuării valorii produselor (dacă este cazul).
În cazul acceptării returnării produselor, din cauza unor defecte de fabricație, restituirea prețului se va face în termen de maxim 14 zile calendaristice, de la data anunțării deciziei de returnare, cu dovada returnării produsului, trimisă prin e-mail/sau cont, prețul va fi remis în contul bancar oferit de către client .
Prezenții termeni și condiții se completează cu politica privind garanția, și pe care o citiți și acceptați, astfel cum este formulată.
Menţionăm că, în cazul în care suma este returnată în contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu întarziere, care poate varia în funcţie de bancă .
Suma înapoiată va fi reprezentată de prețul plătit inițial.
Produsul va fi returnat împreună cu o copie de pe factura de achiziție și certificatul de garanție.
Denumirile comerciale, mărcile, drepturile de autor şi orice alte drepturi de proprietate intelectuală înregistrate sau în curs de înregistrare referitoare la serviciile deținute sau utilizate, sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a S.C. POPCAT- INSTAL SRL sau după caz, a licenţiatorilor săi.
Clientul sau utilizatorul nu va avea niciun drept și nicio pretenţie cu privire la acestea.
Utilizatorul sau clientul poate copia, transfera și/sau utiliza conținut numai în scopuri personale sau non comerciale, numai în cazul în care acestea nu contravin prezentului contract.
Toate informațiile disponibile pe site (imagini, text, logo-uri, simboluri și alte elemente similare) care pot fi vizualizate sau accesate în orice mod prin utilizarea unui echipament electronic, conținutul e-mailurilor trimise utilizatorului de către prestator, orice informaţie comunicată clientului sau utilizatorului site-ului (date referitoare la prestator, activitatea acestuia și alte elemente similare), prin orice mijloc, de către un reprezentant al prestatorului sunt și rămân proprietatea exclusivă a prestatorului S.C. POPCAT -INSTAL SRL.
S.C. POPCAT- INSTAL SRL. va deține, în mod exclusiv, toate drepturile de proprietate intelectuală (inclusiv, dar fără a se limita la drepturi de autor, drepturi asupra mărcilor, drepturi de design industrial) asupra serviciilor, precum și toate drepturile (inclusiv, fără a se limita la dreptul de a folosi, modifica, dezvălui sau publica) asupra ideilor, conceptelor, know-how-ului, metodelor, soluțiilor, tehnicilor, proceselor și aptitudinilor și adaptările serviciilor, pe toată durata desfășurării activității sale.
Clienții și utilizatorii iau la cunoștință și acceptă că prin prestarea serviciilor nu are loc niciun transfer al niciunui drept de proprietate intelectuală sau industrială cu privire la ideile, denumirile, design-ul, mărcile, conceptele, know-how-ul, metodele, soluțiile, tehnicile, scripturi-le, codurile, procesele, aptitudinile și adaptările conținute de serviciile prestate.
www.popcat.ro nu răspunde pentru niciun fel de prejudicii cauzate clientului sau oricărui terț, ca urmare a îndeplinirii de către parteneri a oricăreia din obligațiile sale, conform comenzii, și nici pentru daune care rezultă din predarea necorespunzătoare a serviciilor prestate.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă.
Caracteristicile produselor prezentate pe SITE sunt preluate/puse la dispoziție de producători și/sau furnizori, iar Societatea nu își asumă răspunderea pentru corectitudinea acestor informații.
Prețurile produselor de pe acest SITE sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe SITE sunt valabile în perioada de timp menționată.
De asemenea, imaginile sunt prezentate pe SITE cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini în orice mod, din cauza modificării caracteristicilor, design-ului fără notificare prealabilă de către producători.
Societatea își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe SITE.
Orice problemă cauzată de produsele și/ serviciile prezentate pe SITE se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 15 zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către UTILIZATOR.
www.popcat.ro nu va răspunde pentru niciun prejudiciu cauzat de orice disfuncționalități tehnice ale site-ului(spre exemplu, imposibilitatea accesării oricărui link de pe site, precum și alte defecțiuni ce pot apărea).
www.popcat.ro a luat toate măsurile adecvate pentru a se asigura că informațiile disponibile pe site sunt corecte și fără erori.
Totodată, S.C. POPCAT- INSTAL SRL este exonerată de orice răspundere privind orice daune ce ar putea rezulta din utilizarea informațiilor de la terțe părți .
Răspunderea pentru furnizarea produselor și serviciilor de pe site este limitată la obligațiile impuse de normele legale aplicabile.
POPCAT a luat toate măsurile adecvate pentru a preveni frauda informatică și pentru a se asigura că toate datele colectate de la dumneavoastră sunt stocate în siguranță, conform standardelor internaționale.
Cu toate acestea, nu putem fi trași la răspundere în cazul în care va exista un abuz al serverelor noastre securizate, sau cele ale terților.
Clientul sau utilizatorul platformei îşi poate exprima consimţământul pentru a primi comunicări comerciale prin poşta electronică, permiţând prestatorului S.C.POPCAT-INSTAL S.R.L.,transmiterea lor, prin bifarea opţiunii specifice pe site.
Clientul/utilizatorul poate oricând să revoce consimţământul privind astfel de comunicări comerciale prin:
Prezenta procedură va fi menţionată în toate comunicările cu caracter comercial transmise de S.C.POPCAT-INSTAL S.R.L. . utilizatorilor site-ului sau clienților.
Newsletter-ele S.C.POPCAT-INSTAL S.R.L.. sunt transmise de către societatea prestatoare, prin propriile mijloace.
Renunțarea clientului/utilizatorului, la primirea Newsletter-elor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru restul termenilor și condițiilor privind serviciile efectuate de S.C.POPCAT-INSTAL S.R.L.
Termenii și condițiile, împreună cu politica de comandă, politica de garanție, politica de comandă și alte politici expuse pe site, reprezintă întregul contract dintre părți și prevalează asupra oricăror înțelegeri anterioare dintre părți, fiind obligatorii.
Beneficiarul/clientul este de acord ca toate comunicările efectuate în baza prezentului contract să aibă loc prin intermediul poștei electronice, la adresa comunicată de acesta pe www.popcat.ro, consimțind că o astfel de comunicare este validă prin simpla dovadă din partea prestatorului privind trimiterea comunicării.
Prestatorul S.C.POPCAT-INSTAL S.R.L. are dreptul să folosească și alte metode de transmitere a comunicărilor sale către acesta.
Părțile convin că toate comunicările în legătură cu prezentul contract se vor efectua la următoarele adrese:
Pentru sesizări sau reclamații, clientul are posibilitatea de a transmite un e-mail, la adresa de e-mail menționată în secțiunea “CONTACT”.
Clientul poate formula reclamaţii cu privire la comenzi, care vor fi trimise pe adresa de e-mail menţionată în secţiunea „Contact”, de pe site. Sesizările astfel recepţionate vor fi soluționate de S.C.POPCAT-INSTAL S.R.L., în 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.
www.popcat.ro îşi rezervă dreptul să modifice oricând termenii și condițiile, iar forma actualizată a acestora va putea fi accesată de către utilizator, pe site, în secțiunea ”Termeni și condiții”.
Vom decide care este maniera optimă de notificare a utilizatorilor.
Efectuarea unei comenzi a serviciilor, prin intermediul web site-ului www.popcat.ro implică acceptarea expresă de către orice client, a tuturor Termenilor şi Condiţiilor, a politicii de garanție și retur, precum și a alor politici, afișate pe web-site.
Termenii si Condițiile se completează cu toate politicile expuse pe site.
Persoanele care doresc să beneficieze de serviciile oferite prin intermediul site-ului www.popcat.ro se obligă să citească ofertele afișate pe site și procedurile expuse, care completează prezenții termeni și condiții, acestea fiind obligatorii.
Prezentul contract este supus legii române.
Societatea și clientul beneficiar vor încerca să rezolve pe cale amiabilă orice dispute sau neînțelegeri care ar putea să apară.
În măsura în care soluționarea amiabilă nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente conform legii.
S.C.POPCAT-INSTAL S.R.L. se poate adresa instanțelor de judecată, dacă este prejudiciat în vreun fel de către un client sau de către terțe persoane.
Deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate separat.
Echipamentele electronice și bateriile conțin materiale periculoase pentru mediul înconjurător.
Deșeurile de echipamente electrice și electronice, pe scurt DEEE, reprezintă o categorie specială de deșeuri, pentru că aproximativ 70% din substanțele toxice care ajung la gropile de gunoi provin de la astfel de echipamente. De aceea, este important să le predai către colectori autorizați.
Având în vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protecția mediului și O.U.G. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, CLIENȚII vor avea în vedere următoarele:
CLIENȚII au obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) ca deșeuri municipale nesortate și de a colecta separat aceste DEEE;
Colectarea acestor deșeuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE, direct de către Asociația Environ (conform pct. 1.3 și 1.4) și prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizați pentru colectarea DEEE .
Puteți accesa lista punctelor de colectare: Unde reciclăm? – Asociația Environ
Clienții pot preda DEEE în mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achiziției unui produs nou din aceeași categorie;
Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectări separate și că acestea au fost introduse pe piață după data de 31.12.2006 reprezintă o pubelă cu roți barata cu o cruce și cu bară neagră în partea de jos, ca în imaginea alăturată.
Această pictogramă indică faptul că DEEE nu trebuie amestecate cu deșeurile menajere și că ele fac obiectul unei colectări separate.
Mulțumim că ai parcurs termenii și condițiile și ne-am bucura dacă ne-ai transmite feedback-ul tău pentru a putea îmbunătăți acest document!
Versiunea actuala a fost actualizata la data de 05.01.2024