LIVRAREA PRODUSELOR
Produsele listate, spre vânzare, pe website, sunt vândute în baza unei comenzi, astfel încât vânzătorul se obligă să transmită comanda către curier, pentru a expedia bunurile, în sistem de curierat door-to-door , către Cumpărător.
Magazinul nostru nu asigură servicii de livrare a produselor, ci serviciile de livrare sunt asigurate de următoarele societăți:
· FAN Courier Express S.R.L.,o societate înregistrată în mod corespunzător și care funcționează în conformitate cu legile din România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/ 4014/2001, cod de înregistrare fiscală RO13838336, cu sediul social în str. Fabrica de Glucoză, nr. 11 C, mun. București, sector 2, cod poștal 020332 .
· SC NEMO EXPRES LOGISTIC SA, cu sediul social în Vârteju, str. Unirii, nr. 11, clădire C5, biroul nr. 2, județul Ilfov, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului București, sub nr. J23 / 4187 / 2019, cod fiscal nr. RO31692750.
· SC DSC EXPRES LOGISTIC SRL cu sediul social în Calea București nr. 1, Corp C9, Otopeni, Ilfov, 075100, identificată fiscal prin cod fiscal: RO29255819 și nr de înregistrare la Registrul Comerțului J23/402/2016.
· Compania Naţională Poşta Română S.A., cu sediul în Bucureşti, Bd. Dacia nr.140, sector 2, Bucureşti, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti cu nr.J40/8636/1998, având codul unic de înregistrare 427410, denumită în continuare CNPR(POSTA ROMANA).
Pentru comenzile de peste 500 ron, transportul este gratuit, iar pentru comenzile sub 500 ron se percepe o taxă fixă de 30 ron ,TVA inclus.
Aceste informații sunt valabile doar în cazul în care adresa destinatarului se află în aria de acoperire a oricărei firme de curierat de mai sus, vă rugăm să consultați informațiile de mai jos, în acest sens.
Lista arii acoperire:
Fan Courier (click pentru vizualizare).
Nemo Express (click pentru vizualizare)
Dragon Star Curier (click pentru vizualizare)
Posta Romana – acoperire națională 100%, dar livrările sunt limitate la maxim 30Kg/ colet.
Dacă destinatarul se încadrează în aria de acoperire a oricărei societăți de curierat cu care noi colaborăm, vom expedia produsele în termenii menționați anterior.
În caz contrar, dacă respectivul client locuiește în afara ariei de expediție, îl vom întreba dacă dorește livrarea gratuită prin serviciile POȘTEI ROMÂNE (pentru coletele mai mici de 30KG, întrucât Poșta Română nu percepe taxe adiționale pentru zonele exterioare), sau dacă dorește livrarea prin intermediul societăților de curierat cu care noi colaborăm, plătind o taxă ce variază între 21 RON (TVA inclus) și 25 RON (TVA inclus), în funcție de tarifele practicate de fiecare societate de curierat. În orice caz, nu expediem produsele fără consimțământul clientului. Astfel nu vor exista cazuri în care clientul să nu ia la cunoștință și să nu confirme expedierea ce implică taxe adiționale.
Oferim posibilitatea deschiderii coletului, la livrare, în vederea verificării, fără a cere o taxă suplimentară. Recomandam deschiderea coletului la primire și încurajăm să semnalați orice neregulă agentului livrator.
Termenul estimativ de livrare este de 2-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai târziu de 15 zile lucrătoare, termen socotit de la data confirmării plății comenzii.
Nu ne asumăm întârzierea la livrare, dacă perioada în care se plasează comanda este o perioadă aglomerată, spre exemplu: au loc mari reduceri ale magazinelor principale de pe piața românească, au loc reduceri de Black Friday, conform promoțiilor efectuate de noi, perioada sărbătorilor legale.
De asemenea, nu ne asumăm și nici nu garantăm livrarea sâmbăta.
În cazul în care după primirea confirmării de către vânzător, observați întârzieri în ceea ce privește livrarea vă rugăm să ne aduceți la cunoștință acest aspect în vederea soluționării, prin e-mail la [email protected], sau telefonic la 0728978392.
CUMPĂRĂTORUL va intra în proprietatea bunurilor după semnarea documentului de transport și efectuarea plății (dacă aceasta nu a fost în prealabil efectuată) către curier.
VÂNZĂTORUL va efectua livrarea bunurilor și serviciilor numai pe teritoriul României.
În cazul comenzilor de mari dimensiuni, termenul de livrare se discută individual, pe fiecare comandă. Vă rugăm să aveți în vedere că pentru comenzile care conțin mai multe produse sau produse voluminoase, termenele de expediere pot fi mai mari de 2-3 zile lucrătoare.
Aceste termene pot fi modificate din motive independente de voința noastră.
În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare, cum ar fi ora de livrare sau puncte de reper, vă rugăm să introduceți aceste date, în căsuța de observații înainte de finalizarea comenzii.
În ziua în care coletul cu produsul comandat de dumneavoastră este expediat, veți fi înștiințat prin e-mail, SMS sau apel telefonic de către reprezentanții noștri.
Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi , revine societății de curierat sau transportatorului, conform legislației în vigoare, atât timp cât aceste nereguli sunt semnalate de față cu agentul livrator în urma deschiderii coletului. În cazul neregulilor, acesta se obligă să noteze neregulile în baza unui proces verbal întocmit de față cu destinatarul (cumpărător). În cazul în care produsele prezintă defecte fizice, ele vor fi schimbate de către societatea noastră doar dacă aceste nereguli vor fi semnalate în termen de 24 ore de la primirea produselor. Orice altă sesizare referitoare la aspectul produselor, venită ulterior acestui termen nu va face obiectul înlocuirii produselor.
Dacă produsul solicitat nu poate fi livrat (cumpărătorul nu răspunde, adresa specificată de cumpărător este eronată sau alte împrejurări ce pot surveni.), cumpărătorul va fi contactat telefonic de către curier și se va prezenta la adresa precizată. (cel mai adesea, adresa precizată reprezintă adresa sediilor firmelor de curierat în sarcina cărora se află expedierea respectivă).
Dacă nu se poate lua contact cu respectivul cumpărător, coletele rămân stocate la agenția zonală, un anumit timp (în funcție de societatea de curierat, în general 5 zile lucrătoare), după care revin la expeditor.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost menționate eronat, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse în mod eronat în baza de date, vânzătorul își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.
Vânzătorul nu răspunde de situațiile apărute în legătură cu predarea produselor către cumpărător sau reprezentantului acestuia.
Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru prejudicii de orice fel pe care utilizatorul/cumpărătorul sau oricare terță parte le poate suferi, prejudicii care rezultă din utilizarea defectuoasă a produselor după livrare.
Vânzătorul nu va fi răspunzător în cazul în care partenerii săi de orice fel implicați în executarea comenzii, nesocotesc oricare din obligațiile contractuale.
Magazinul on-line www.pop-cat.ro nu este răspunzător pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, după cum urmează:
· blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;
· căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;
· cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;
· cauze umane: starea de război, starea de asediu, stare de urgență, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare, boli infecțioase (epidemie, pandemie), etc.;
· nerespectarea comenzilor de către furnizori și alți terți.
În cazul în care doriți să aflați mai multe detalii sau aveți nelămuriri referitoare la livrarea produselor vă rugăm să ne aduceți la cunoștință acest aspect în vederea soluționării, prin e-mail la [email protected], sau telefonic la 0728978392.
Add comment